Русский

תיקון ומכירה מדפסות ,דיו וטונרים למדפסת

תיקון מדפסות באשקלון

הדפסה יוצאת עם פסים?

המדפסת לא עובדת?

דפים נתקעים?

הגעתם למקום הנכון!

 

אנחנו במעבדה המקצועית של ברק מחשבים מתמחים בתיקון מקצועי של מדפסות  מכל הסוגים והחברות.

נוכל לעזור לכם אם:

– יש בעיות עם משיכת נייר. לדוגמה: המדפסת לא מושכת נייר, הנייר נתקע או נקרע תוך כדי הדפסה

– המדפסת לא מדפיסה כלל

– המדפסת לא מזוהה על ידי המחשב

– ההדפסה יוצאת עם פסים

– המדפסת לא מזהה טונר או נייר

 

אצלנו ניתן לתקן, להזמין טונר או דיו למדפסות מיצרנים הבאים:

Samsung, HP, Brother, Canon, Lexmark, OKI, XEROX ואחרים

 

אתם מוזמנים לקרוא מה לקוחותינו חושבים על השירות שלנו.

לקבלת תמיכה טכנית ראשונית התקשרו: 08-6752860

תמיכה ראשונית בטלפון ובדיקת מחשב במעבדה ללא תשלום וללא התחייבות

 


שאלות נפוצות:

  • 1. איך והיכן מתבצעים הבדיקה והתיקון?
  • 2. האם אני אקבל הצעת מחיר מפורטת לפני התיקון?
  • 3. כמה זמן יכול להמשך התיקון?
  • 4. כמה התיקון יכול לעלות?
  • 5. איך ומתי משלמים?
  • 6. האם יש אחריות על עבודה?
  • 7. איך ליצור קשר?

    איך מתבצעת הבדיקה והתיקון?1. אתם יכולים למסור את המדפסת בחנות או להזמין איסוף על ידי שליח מטעמינו (ללא עלות).

    2. אנו נתקשר אליכם אחרי הבדיקה על מנת לתת הצעת מחיר לתיקון ושיפור (הבדיקה, כאמור, תבוצע ללא תשלום).

    3. במידה ולא תרצו לתקן – תוכלו לקחת את המדפסת ללא שום חיוב .

    4. עם סיום התיקון – נודיע לכם מיד.

    חזור מעלה


    האם אני אקבל הצעת מחיר מפורטת לפני התיקון?כן, לפני כל תיקון נציג של "ברק מחשבים"  ייצור אתך קשר על מנת לתת הצעת מחיר לתיקון ולקבל את אישורך על כך.

    חזור מעלה


    כמה זמן יכול להמשך התיקון?ברוב המקרים תיקון מדפסת לא נמשך מעבר ל 48 שעות (מרגע שאישרתם את ביצועו).

    חזור מעלה


    כמה התיקון יכול לעלות?

    הבדיקה אצלנו מתבצעת ללא תשלום וללא התחייבות מצדכם, מיד אחרי הבדיקה ניצור אתכם קשר על מנת לתת הצעת מחיר לתיקון ולקבל אישור לתיקון.

    חזור מעלה


    איך ומתי משלמים?כל התשלומים מתבצעים רק בסיום עבודה, בד"כ בעת איסוף המחשב (אנחנו לא לוקחים מקדמה).

    ניתן לשלם במזומן או בכרטיס אשראי (עד 12 תשלומים ללא ריבית).

    חזור מעלה


    האם יש אחריות על עבודה?על כל התיקונים שלנו יש אחריות של 3 חודשים. לפרטים לחצו כאן.

    חזור מעלה


    בכל שאלה צרו עמנו קשר:1. דרך המעבדה שלנו, אשר כתובתה: אשקלון, קניון חוצות, קומת כניסה (למשתמשי GPS רחוב נח"ל 1, אשקלון).

    2. באמצעות הטלפון, שמספרו: 08-6752860

    3. על ידי פניה בדואר אלקטרוני: info@barakpc.co.il

    4. ניתן להשאיר הודעה כאן ונציג שלנו יחזור אליכם בהקדם.

    לשעות פעילות ומפת הגעה לחץ כאן.

    חזור מעלה