Русский

תמיכה טכנית לעסקים

 

התקלות במחשב מעכבות את העבודה?

תנו לנו לטפל בהן עבורכם!

השירות שלנו כולל:

· התקנה, תיקון ותחזוקת מחשבים

· תיקון ושירות תחזוקה למדפסות

· תמיכה ברשתות ושרתים

· הטמעת מערכות הגנה נגד וירוסים

· שירותי גיבוי ושיחזור מידע

הסמכות שלנו:

טכנאי מחשב לעסק מוסמך באשקלון

טכנאי מחשבים מוסמך באשקלון

תמיכה עסקים באשלון

שירותי מחשוב לעסק באשקלון

 

מה אנו מציעים לכם?

ביקור ובדיקה על ידי טכנאי – ללא תשלום וללא התחייבות מצדכם

 

הנה עוד כמה סיבות שבגללן כדאי לכם לבחור בנו:

נוחות – תמיכה ראשונית בטלפון ללא תשלום (אפשר תמיד להתקשר ולהתייעץ)

אין התחייבות – ביקור ובדיקה על ידי טכנאי והצעת מחיר – ללא תשלום וללא התחייבות מצדכם!

זמינות – שעות פעילות נוחות: ימים א'-ה' 08:00 – 20:00, יום ו' 08:00 – 14:00

מהירות – זמני תגובה קצרים – זמן ממוצע לתחילת טיפול בתקלה, 35 דקות

סודיות – לפני תחילת העבודה אנו חותמים על הסכם שמירת סודיות

אחריות – אנו נותנים אחריות כפולה לכל עבודה (פרטים ניתן לקרוא כאן)

 

רוצים לדעת עוד? אתם מוזמנים לקרוא מה לקוחותינו חושבים על השירות שלנו.
פנו אלינו, קבלו ייעוץ או הזמינו טכנאי:

1. טלפון: 08-6752860 (רב קווי)

2. פקס: 08-6754674

3. ניתן להשאיר הודעה כאן ונציג שלנו יחזור אליכם בהקדם.

4. דוא"ל: info@barakpc.co.il

כתובתנו: אשקלון, רח' נח"ל 1, קניון חוצות, קומת כניסה (על יד סלקום)


שאלות נפוצות:


איך מתבצעים הבדיקה והתיקון?

1. צריך רק להתקשר אלינו

2. אנו נבדוק את התקלה וניתן הצעת מחיר לתיקונה

3. אחרי האישור – נבצע את העבודה

חזור מעלה


יש לי תקלה, כמה זמן יכול לקחת תיקון?

תלוי מאוד בסוג התקלה. בממוצע, הזמן מרגע הפניה אלינו ועד תיקון התקלה הוא  כשעתיים ורבע.

חזור מעלה


יש לי תקלה וכל העסק לא מתפקד, האם יש אפשרות לטיפול מידי?

כן, כשיש תקלה דחופה, כגון: כל המשרד מנוטרל (שרת או מחשב הראשי לא עובד)- יש אפשרות לטיפול מידי של תקלה.

חזור מעלה


יש לי חומר סודי במחשב, האם אוכל לוודא שסודיותו תישמר?

כן, לפני ביצוע העבודה אנו נחתום על הסכם שמירת סודיות.

חזור מעלה


האם אני אקבל הצעת מחיר מפורטת לפני התיקון?

כן, לפני כל תיקון נציג של "ברק מחשבים" ייצור אתך קשר על מנת לתת הצעת מחיר לתיקון ולקבל את אישורך על כך.

חזור מעלה


כמה עולה להזמין טכנאי לבית העסק?

הגעת טכנאי ובדיקה מתבצעים על ידנו ללא תשלום.

חזור מעלה


האם אתם יכולים להתקין לי תוכנה ללא רישיון?

לא. אנחנו עובדים אם תוכנות מקוריות בלבד.

חזור מעלה


האם המידע במחשב, כולל מסמכים ותמונות, יישמר בזמן הבדיקה והתיקון?

כן, לפני כל טיפול הנוגע בדיסק קשיח אנו מבצעים גיבוי מלא לכל המידע במחשב (הגיבוי נשמר אצלנו במשך ביצוע העבודה ונמחק מיד עם סיומה)

חזור מעלה


האם יש אחריות על עבודה?

כן יש לנו אחריות כפולה על כל התיקונים שלנו יש אחריות של 3 חודשים. לפרטים לחצו כאן.

חזור מעלה