מענה אוטומטי להודעות דואר אלקטרוני

בהמשך לנושא של דואר אלקטרוני  (על חתימה אישית לדואר אלקטרוני ניתן לקרוא כאן)

החלטנו לספר לכם על כלי נוסף, פחות מוכר, שמועיל לנו מאוד בעסק.

האם חשבתם אי פעם, מה מרגיש לקוח שלכם כאשר הוא שולח בקשה אלקטרונית (בדוא"ל או דרך האתר) ולא מקבל תשובה, גם לאחר זמן ממושך?

יתכן מאוד שתעלה במחשבתו השאלה: האם הבקשה שלי הגיע?

סיטואציה נוספת שכדאי לתת עליה את הדעת: אחד מהעובדים של בית העסק יצאה לחופשה,מענה אטומטי, עסק קטן אשקלון

אבל לתיבת הדוא”ל שלו ממשיכים לשלוח בקשות ומכתבים שאף אחד לא ייקרא אותם עד שהעובד יחזור מחופשה.

במקרה הטוב, ההזמנות של הלקוחות נשארות לא מטפלות, במקרה הפחות טוב, נוצרת בעיה והעסק עלול לאבד לקוחות.

איך אפשר להקל על לקוח ולעזור לו להיות בטוח שבקשתו תבוצע?

 

פתרון פשוט וקל לביצוע – מגדירים מענה אוטומטי לתיבת הדואר (כל שולח יקבל תשובה מידית שהדואר שלו התקבל בהצלחה).

הלקוח – במקום שיצטרך לנחש, יקבל תשובה מידית שהדואר שלו התקבל בהצלחה (בתוך ההודעה ניתן לרשום גם שהעובד בחופש עד תאריך מסוים)

 

להלן דוגמה למענה אוטומטי שמקבל כל מי ששולח דואר לכתובת הראשית שלנו: Info@barakpc.co.il

 

שלום,

פנייתך התקבלה בהצלחה.

נחזור אליך בהקדם האפשרי.

תודה.

__________________

ברק מחשבים (1992)

אשקלון, קניון חוצות, קומת כניסה

תיקון מחשבים נייחים, ניידים ומדפסות

שירותי מחשוב לעסקים

טל' 08-6752860 (רב קווי)

www.barakpc.co.il

כפי שניתן לראות, הכלי הזה מאוד פשוט, קל לביצוע ובמקרים רבים עשוי להיות מאוד יעיל.

צוות "ברק מחשבים"