הדפסה יוצאת עם פסים?

המדפסת לא עובדת?

דפים נתקעים?

הגעתם למקום הנכון!

אנחנו במעבדה המקצועית של ברק מחשבים מתמחים בתיקון מקצועי של מדפסות  מכל הסוגים והחברות.

  • נוכל לעזור לכם אם:
  • – יש בעיות עם משיכת נייר. לדוגמה: המדפסת לא מושכת נייר, הנייר נתקע או נקרע תוך כדי הדפסה
  • – המדפסת לא מדפיסה כלל
  • – המדפסת לא מזוהה על ידי המחשב
  • – ההדפסה יוצאת עם פסים
  • – המדפסת לא מזהה טונר או נייר

אצלנו ניתן לתקן, להזמין טונר או דיו למדפסות מיצרנים הבאים:

  • Samsung, HP, Brother, Canon, Lexmark, OKI, XEROX ואחרים
  • אתם מוזמנים לקרוא מה לקוחותינו חושבים על השירות שלנו.

איך זה עובד?

אחרי שהעבודה מסתיימת אנחנו מתקשרים אליכם

מקבלים תשובה ומחליטים מה לעשות (בדרך כלל תוך 24 שעות)

משאירים את המדפסת לבדיקה (הבדיקה ללא תשלום)

מביאים את המדפסת למעבדת "ברק מחשבים" בקניון חוצות, באשקלון

הסטטיסטיקה שלנו לשנת 2017

  • 2980 קריאות שירות קיבלנו
  • 2060 מחשבים בדקנו במעבדה
  • 122 מסכים של מחשב נייד החלפנו
  • 8134 לקוחות קיבלנו בחנות

למה בוחרים בנו?

שירות המומלץ

לקוחותינו השיארו יותר מ200 ביקורות על השירות שלנו בגוגל, דפי זהב, פייסבוק ובזק. כנסו ותבדקו

מקצועיות

טכנאים מנוסים ומוסמכים על ידי חברות המובילות בתחום

אחריות

אנחנו נותנים אחריות לכל עבודה וכל חלק שנקנה אצלנו.

החברה הותיקה

ברק מחשבים הינה החברת מחשבים הותיקה באזור, הקיימת משנת 1992.

תעודות

שירותי מחשוב לעסק באשקלון
תמיכה עסקים באשלון
טכנאי מחשבים מוסמך באשקלון

לקוחותינו ממליצים

ממליצה על החנות בחום ,בכל פעם שאני נדרשת לתיקון כל שהוא השירות מקצועי אדיב תמיד עם חיוך .אני אפילו נעזרתי בהם לסחוב את המדפסת מהרכב לחנות..רק מילים טובות יש לי לומר .הלוואי והרבה נותני שירות ילמדו מחנות זאת על השירות ועל המחיר ההוגן,תודה מיוחדת לארקדי איש מיוחד במינו.
רונית צמח
רונית צמח
16:51 14 Jan 17
אתם מכירים את הסרט הישן " חנות קטנה ומטריפה " ? ובכן , אני חייב לציין שחנות קטנה זו היא ענקית מבחינה אנושית ובעיקר מיקצועית !!! השירות פשוט נפלא , קיריל לדוגמא טכנאי בחסד ! ארקדי ואישתו אדיבים למופת.ובעיקר אני חייב לציין שבחנויות מחשבים אחרות שביקרתי מנסים לדחוף לך כל מיני דברים או לציין שצריך לתקן / להחליף דברים במחשב ללא צורך. כאן בחנות " ברק מחשבים " פשוט ולעניין אפילו אם אתה מעוניין בתור לקוח להחליף או לשדרג והטכנאי רואה שאין צורך וחבל לשפוך סתם כסף או פשוט יאיר / יעיר לך על כך !! וזאת מופת וציון דרך להרבה חנוית מסוג זה ללמוד מהם !! וכפי שציינתי בפתיח : חנות קטנה ומטריפה במובן החיובי של המילה ! חנות ובני אדם לתפארת.הלוואי ירבו כמותם.
Benny Yochi
Benny Yochi
12:19 27 Oct 16
לברק מחשבים שלום,אנחנו לקוחות מרוצים שלכם כבר כמה שנים.לאחרונה רכשנו מחשב חדש מכם והשירות מעולה!גם המחירים מצוינים! יישר כח!!!קיריל בנאדם מקצועי, אמין, חרוץ וסובלני. גם היום הוא פעל ללא לאות כדי למלא אחר הבקשות שלנו.תודה מכל הלב על השירות, המקצועיות, האדיבות, הסובלנות וכל מה שאתם.בהערכה,משפחת הובר.יולי, 2016
רחל הובר
רחל הובר
10:17 11 Jul 16
קיבלתי שירות מצויין ואפילו בחינם. החיבור בין המחשב למדפסת לא עבד ועל ידי תמיכה מרחוק קיריל פתר את הבעיה ואפילו לא ביקש על כך תשלום. כל הכבוד ותודה רבה.
lina mazor
lina mazor
08:55 06 Oct 16

שאולות ותשובות

איך מתבצעים הבדיקה והתיקון?

1. אתם יכולים למסור את המחשב בחנות.

2. אנו נתקשר אליכם אחרי הבדיקה על מנת לתת הצעת מחיר לתיקון ושיפור (הבדיקה, כאמור, תבוצע ללא תשלום).

3. במידה ולא תרצו לתקן – תוכלו לקחת את המחשב ללא שום חיוב .

4. עם סיום התיקון – נודיע לכם מיד.

האם אני אקבל הצעת מחיר מפורטת לפני התיקון?

כן, לפני כל תיקון נציג של "ברק מחשבים"  ייצור אתך קשר על מנת לתת הצעת מחיר לתיקון ולקבל את אישורך על כך.

כמה התיקון יכול לעלות?

הבדיקה אצלנו מתבצעת ללא תשלום וללא התחייבות מצדכם, מיד אחרי הבדיקה ניצור אתכם קשר על מנת לתת הצעת מחיר לתיקון ולקבל אישור לתיקון.

האם יש אחריות על עבודה?

על כל העבודה שלנו יש אחריות של 3 חודשים